sobota, 11 maja 2013

Gdzie się znajdujemy i dokąd lecimy ?


Pytanie co się dzieje na Ziemi jest pytaniem extremalnie skomplikowanym, ale i prostym, prosto można powiedzieć że na Ziemi odbywa się lub trwa życie. Na sąsiednich planetach naszego układu Słonecznego nie ma życia biologicznego takiego jak na Ziemi, trwa tam sama materia oraz siły kosmiczne. Skomplikowanym bo istoty żyjące-ludzie nie wiedzą zbytnio gdzie się znajdują, dlaczego się "tu" znajdują, gdzie znajduje się planeta na której śpią, wstają rano, jedzą, wykonują działania i wiele różnych czynności związanych z ich ciałami biologicznymi... co się dzieje gdy idą przenieść się umysłem do innej rzeczywistości zwanej snem ? 


Dlaczego nasza konstrukcja psycho-biologiczna nakazuje nam spać ? To wszystko jest skomplikowanym arcydziełem Konstruktora. Twórca człowieka i tego świata jest tak inteligentny, że ludzie nie przyjmują do swojej świadomości jego istnienia, przecież taki Byt nie może istnieć jak to wiele ludzi twierdzi bo kto jest na tyle zdolny by to wszystko wymyśleć ? 



Ograniczoność naszych umysłów nie pozwala nam na zrozumienie tej tajemnicy, nie tylko ograniczoność ale i tryb istnienia w tej rzeczywistości jest przygniatający naszą percepcję, jest jednak coś co pozwala na zaznajomienie się z tym problemem, a jest nim doświadczenie, doświadczenie może być wywołane usilnym staraniem się skontaktowania z siłami odpowiedzialnymi za ludzkość, może być wywołane pracą nad sobą, nad własnym charakterem, może być łaską tych sił, które stworzyły ludzkość, może być spowodowane modlitwą tych co są uduchowieni...





Pisałem ten tekst gdy zajmowałem się tematyką kosmosu i położenia Ziemi w naszej galaktyce, jednak siły kosmiczne spowodowały coś co się zdarza bardzo żadko, a mianowicie wyłączyły mi przeglądarkę i tekst przepadł ! Jeżeli ktoś wierzy jak ja, że jesteśmy podłączeni do większego świata niż ten materialny to wie że takie przypadki nie są przypadkami ale znakami !

http://popotopie.blogspot.com/2016/02/strzez-sie-i-pilnuj-swojej-duszy.html

Odnośnie tajemnicy wieku Ziemi oraz wszechświata to zapraszam na niezwykle ciekawy film w tej tematyce pod tym adresem:
Chuck Missler Stwarzanie i upadek Czlowieka czesc 03
https://www.youtube.com/watch?v=b7O8cbu5Bh4&list=UU25z0zGhR3HcQd4Di5sftyQ

3 komentarze:

  1. Powiem krótko, tematykę tego bloga studiuję od mniej więcej 40 lat i od dawna nie spotkałem tylu ciekawych informacji w jednym miejscu. Polecam te artykuły każdemu kogo interesuje taka tematyka. Podziwiam ogrom włożonej pracy przez autora i serdecznie życzę aby miał iły na więcej takich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Adamem, bardzo lubię czytać artykuły shineara. , znalazłam je przypadkiem. Miałam farta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem napisać, że także przypadkiem tu trafiłem, ale przypadek to bardzo złe słowo, fart znacznie lepsze.
    Pozdrawiam wszystkich tu zaglądajacych

    OdpowiedzUsuń